Skip links

مهاجرت به کانادا

امروزه افراد زیادی در سراسر دنیا به دنبال ساختن آینده‌ای بهتر برای خود و خانواده شان در کشوری هستند که از آزادی، رفاه اجتماعی، اقتصاد قوی، امکانات شهری، حقوق و دستمزد مناسب و بسیاری از موارد ایده‎ آل دیگر برخوردار باشد. یکی از کشورهایی که همواره از جنبه‌های تحصیلی، کاری، زندگی و اقامتی در مرکز توجه متقاضیان زندگی در خارج از کشور بوده و جزو مقاصد برتر مهاجرتی در کل دنیا محسوب می‌شود، کشور پهناور و پیشرفتۀ کانادا است.

معرفی کانادا

کانادا به عنوان دومین کشور پهناور دنیا و وسعتی حدود شش برابر مساحت ایران، با تنها ۳۷.۶ میلیون نفر جمعیت، زمین های پهناوری برای گسترش اماکن تجاری و مسکونی دارد. به طور کلی کانادا از ۱۰ استان آلبرتا، بریتیش کلمبیا، منیتوبا، نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، نوا اسکوشیا، آنتاریو، جزیره پرینس ادوارد، کبک و ساسکاچوان و ۳ قلمرو نوناووت، شمال غربی، یوکان تشکیل شده و پایتخت آن شهر اُتاوا واقع در استان آنتاریو است.

عموماً استان‌ها و قلمروهای این کشور براساس نوع حکمرانی و قوانین اجرایی با یکدیگر تفاوت داشته و به غیر از ۳ قلمروی کانادا که توسط دولت فدرال کنترل می‌شوند، هر یک از استان‌های کانادا دارای شرایط و قوانین مختص به خود هستند. اگر قصد مهاجرت به این کشور زیبا و مهمان نواز را دارید، ما به شما کمک می کنیم تا از طریق مسیرهای مهاجرتی متنوع به این کشور نقل مکان کنید. در اینجا به تعدادی از دلایل اول شدن رتبۀ کانادا در مهاجرپذیری اشاره می‌کنیم:

  • استاندارد بالای زندگی همراه با کیفیت زندگی
  • بازار کار پویا همراه با موقعیت‌های شغلی مختلف
  • آمیزه‌ای از مدرنیته و طبیعت بکر
  • مراقبت های بهداشتی اولیه رایگان برای تمامی مقیمان و شهروندان
  • سیستم آموزشی منظم، متعادل و مطابق با استاندارد‌های جهانی

برنامه های مهاجرتی کانادا

Explore
بکشید