Skip links

اخذ اقامت امارات متحده عربی

برنامه های اخذ اقامت امارات متحده عربی را می توان به طور کلی به دو شکل سرمایه گذاری در املاک و سرمایه گذاری در ثبت شرکت تقسیم کرد.

اخذ اقامت امارات متحده عربی

دربارۀ امارات متحده عربی

کشور امارات متحده عربی، یک کشور پادشاهی است که از همبستگی هفت شیخ نشین از جمله ابوظبی (پایتخت امارات) تشکیل شده است. امارات متحده عربی به دلیل توسعه شهری مدرن و سازه های برجستۀ خود، از جمله بلندترین ساختمان ساخته شده به دست انسان به نام "برج خلیفه"، از شهرت جهانی برخودار است. دبی، منطقۀ استراتژیک کشور امارات، قطب تجاری و سرمایه گذاری محدودۀ خاورمیانه و آفریقای شمالی (MENA) است و یکی از مقاصد محبوب گردشگران به حساب می آید. اگر می خواهید به این سرزمین فرصت ها نقل مکان کنید، ما اینجا هستیم تا شما را با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یا ثبت شرکت در امارات یاری کنیم.

در سالهای اخیر امارات متحده عربی به دلیل برخورداری از مزایای زیادی از جمله موارد زیر به مرکز توجه مهاجران تبدیل شده است:

  • کیفیت بالای زندگی
  • فرصت های شغلی متنوع
  • زندگی اجتماعی پر جنب و جوش
  • امنیت بالا
  • رواج زبان انگلیسی میان شهروندان و گردشگران

اخذ اقامت امارات متحده عربی از طریق سرمایه گذاری در املاک

خرید املاک و مستغلات در دبی برای خریداران فرصت دریافت اقامت این کشور را فراهم می کند. طبق برنامۀ ویزای سرمایه گذاری امارات، متقاضیان باید حداقل مبلغ ۱،۰۰۰،۰۰۰ درهم را در املاک مسکونی یک منطقه معین و ثبت شده توسط دولت سرمایه گذاری کنند. دارندگان اقامت از طریق خرید املاک و مستغلات امکان اقدام برای دریافت اقامت وابستگان درجه یک خود را نیز دارند.  

نکته: توجه داشته باشید که این برنامه منجر به دریافت شهروندی امارات متحده عربی نمی شود. بلکه بسته به ارزش ملک سرمایه گذاری شده مجوز اقامت ۳ تا ۵ ساله صادر می شود.

شرایط احراز برنامه

متقاضیان این برنامه باید حداقل شرایط زیر را احراز کنند:

  • حداقل ۱۸ سال سن
  • خرید ملک به ارزش حداقل یک میلیون درهم
  • مدارک مسافرتی معتبر

نکته مهم: هیچ محدودیتی در سن، تحصیلات یا مهارت های زبانی وجود ندارد.

اخذ اقامت امارات متحده عربی از طریق سرمایه گذاری در ثبت شرکت

ویزای سرمایه گذاری دبی، که ویزای شریک تجاری نیز خوانده می شود، مختص اتباع خارجی ای است که قصد راه اندازی تجارت جدیدی را در دبی دارند و یا می خواهند در یکی از کسب و کارهای موجود در دبی سرمایه گذاری کنند. این نوع ویزا مناسب کارآفرینانی است که تمایل دارند به همراه خانوادۀ خود به امارات متحده عربی نقل مکان کنند. اگر سهامدار یا شریک تجاری یا تنها صاحب اصلی یک شرکت واحد در دبی و برخی از مناطق خاص رایگان هستید، می توانید ویزای سرمایه گذاری ۳ ساله را دریافت کنید. برای راه اندازی بیزینس خود به مدارک مشخصی مانند کارت تأسیس شرکت و شرکتنامه نیاز خواهید داشت. اما نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا در تهیه اسناد و مدارک مورد نیاز و انجام تمام مراحل به شما کمک کنیم.

شرایط احراز برنامه

متقاضیان این برنامه باید حداقل شرایط زیر را احراز کنند:

  • حداقل ۱۸ سال سن
  • تنها صاحب یک کسب و کار واحد؛ یا میزان سهام با حداقل ارزش ۷۲۰۰۰ درهم

نکته مهم: هیچ محدودیتی در سن، تحصیلات یا مهارت های زبانی وجود ندارد.

Explore
بکشید